Leelou Blogs

Foton...



kommer här på det som damp ner från USA :-D Mina tyger. Idag hämtade jag del 2 av ett paket förstod jag när jag öppnade det... Så är det när man har kort och bra minne ;-)


Det understa är ett baksidestyg... Mycket vackert tycker jag... färgen stämmer inte riktigt med verkligenheten dock.... Nu är det nog dags att färdigställa fler projekt så kviltningshögen minskar mer drastiskt!
I måndags började jag och 2 kollegor till mig att en lagtävling på tappa.se. Vi kämpar på bra och det är skönt att det är många många veckor kvar... sliter hårt för att få gjort många många steg innan det blir en konkret minskning i slutet av november när jag bara kommer sy...
Så jag ska ta mina steg till stacken och registrera in dem.
Ha en skön kväll för det ska jag!
Susanne

2 kommentarer:

  1. Hej Susanne!

    Oj, hade du inte sett min blogg förrän nu! Vad bra att du hittade den då!

    Lycka till i min tävling och vi hörs!

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga tyger! Kan man få dregla vid tillfälle? Kram

    SvaraRadera