Leelou Blogs

Nu är det äntligen lördagkväll...

och jag vill först visa en bild på mina inköp från symässan igår


Sen fick jag en utmaning av A som jag gjort: Ta kort och skriva om sju bruna saker:

Sju bruna saker:

1. ett pågående projekt Mocca Merengue, den ska när den är klar hänga i vårt sovrum.

2. en tygbit, restbit som jag bara föll för... det är ju brunt!!

3. en liten låda som jag har mina knappar för kviltprojekt i, den är från Bali och en gåva från en kär vän.

4. ett hårspänne med nallar, favvo när jag har längre hår!

5. en scarf, också en gåva.

6. en väska jag själv har sytt, ett av mina första väskprojekt som jag har använt massor.

7. min lilla katt som övervakar mig i syrummet, en gåva från min amerikanska mamma Karin.

Nu är ju läge för att lämna över denna utmaning till andra bloggare, så då har jag tänkt att de ska ta 7 svarta saker, fota och skriva om: Kerstin och Linnea

Nu hägrar här snart indisk lammgryta här i huset. Imorgon kan det bli bak, har ju blivit inspirerad av min kära vän A. Hon fixar massa sån och jag mest bara äter... ;)

Kram på er alla!

Susanne

2 kommentarer:

  1. Mumsfillibabba :) Både åt dina inköp, dina bruna grejor och att du tänker baka :D Kram och tack för senast!

    SvaraRadera
  2. Nu äntligen så har jag hittat och fotat sju saker i svart.
    Tog lite tid för det var inte den enklaste färgen att hitta favorit saker i.:-))))
    Du hittar vilka här:
    http://lappar.zoomin.se/blogg.html

    Och tack för en kul utmaning.
    Kram Kerstin

    SvaraRadera