Leelou Blogs

Seeeg måndag....

måtte den snart vara slut!! Det har varit en lååång dag och mina små grå har inte arbetat med mig idag. Suck!! Men nu är klockan mycket och jag har en skön kvällspromenad att se framemot.

Annars har jag i helgen haft sydag här hemma. Vi var produktiva och fick mycket gjort. Jag fick kviltat klart min Mocca M..., nu ska jag renskära och fixa en upphängningskanal på den innan jag syr på kantremsan. Jag fick även fixat till lite med bomen som jag syr. Fast jag är så där nöjd i år med mönstret, en del fel.

Dagen efter fick jag kviltat klart utmaningen som gavs i Fegen i april. Ska bara sy handsy kantremsan. Kan inte visa bild på den utan det får bli senare, istället en favvoblomma.


Snart åker jag på Quilt Camp och då gäller det att planera för vad man ska sy där en vecka. Har en överraskning på gång som jag ska påbörja där. Det är färdigskuret och ligger bara tills jag börjar sy...

Nu ska jag sy klart ytterramen på årets Tänk Rosa.

Ha en skön kväll!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar