Leelou Blogs

December

är här och jag har inte ens haft tid att blogga. Det var intensivt innan semestern i november och jag har inte fått tiden att räcka till efteråt.
En veckas kviltkollo gjorde susen på syfronten, då jag blev klar med 2 stora toppar varav den ena ska bli julklapp. Den är jag idag hemma för att kvilta klart, så den kan bli en julklapp!
Sen har jag även fått tummen ur och köpt ett träningskort, vilket kan göra mig lite brydd om det kommer fås in träning i schemat som redan känns så späckat. Jaja, har iaf varit iväg en gång och ska iväg gång 2 idag också, om ca 3,5 timme. Då ska jag även passa på att hämta lite böcker på posten. Det ska bli spännande för jag väntar ivrigt på en bok där med ett mönster på snyggt överkast... (vi behöver fler sängar i huset, helt enkelt!!).
I afton ska maken och jag på julbord. Det ska bli skoj, det är nog 2 år sen sist vi var där. Det blir en lagom promenad dit och hem. http://www.stationennorsesund.com/
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och fortsätta dagens aktivitet.
Ha en skön lucia helg!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar