Leelou Blogs

Redan söndag

och jag skulle ha skrivit nåt här under hela helgen. Igår höll maken på med ett nytt trådlöst nätverk i huset och det störde det mesta med internet. Idag har vi tillgång men då har jag varit för trött... men nu så!
Jag skulle ha lagt upp en bild på min zigzag-topp men inte fått till att ta kort engång. Jag har iaf fått kort på mina inköp i veckan och andra leveranser : ) Mumsigt som bara den!
Det har idag varit en dag till som jag knappt varit i mitt syrum, men iaf så har jag fått till att dra ett streck över min blivande väska för att börja kvilta den. Sen ska jag försöka komma på vilket tyg jag vill ha som foder och vart fickorna ska sitta. Såg hos Anette att hon gjort ett fodral till sin dator och det vill jag också få till. Tanken är också att den ska kunna få plats i min nya väska. Jag hoppas!
Nu ska jag nog försöka få till lite kviltning på min väska.. innan kvällen också försvann!
Kramar alla
En trött Susanne

2 kommentarer: