Leelou Blogs

Söndag med slö touch

har det varit idag. Jag har valt bort en sydag med mina goa vänner för att vara hemma och slappa. Jag har dock sytt lite i mitt syrum ändå. Mest har jag skurit för att få ihop min Schnibbles. Den är söt och kommer nog bli bra när den är klar. För att kunna göra den helt klart har jag gjort en liten tygbeställning för att få bård och kantremsa ur samma serie.

Maken och jag har även varit ute och promenerat. Han har mest hållit koll på all snö som rasar ner på vårt trädäck... vill ju inte att det ska bli så kraftigt ras att allt blir plockepinn.

Nu ska jag fortsätta med att skära... bilder på projektet kommer.
Susanne

1 kommentar:

  1. Hej Susanne!
    Det är du som har vunnit börsen på min Give away och nu skulle jag behöva din adress så att jag får den på posten åt dej. Tack för att du ville vara med och delta och grattis till vinsten!
    Kram från Lappeklipp

    SvaraRadera