Leelou Blogs

Uppdatering

har jag äntligen fått till att ta kort på färdigt block i en bom som vi gör genom GoaGummor
samt en bild från mitt inköp från Lappelisa i januari, det är roligt för A har nästan köpt samma tyger :) bra smak måste jag nog tycka att vi har! (ledsen för det mörka kortet)Annars har idag familjen D varit här och fikat. Trevligt som alltid. De hade med sig semlor och det är så gott. I år har det hittills blivit 3 st... det är så smaskigt tycker jag!

Idag har jag även fått kviltat mitt zigzag-täcke och fått på kantremsa, så det är handsömnaden kvar så är den klar. Gott, då är det dags att få kvilta mera små täcken varav 2 ska göras för vän. Det får dock vänta en stund idag... ska försöka få klart handsömnaden på väskan också så den kan bli klar för användning. Kanske framför tvn i afton, om det är något att kika på där.

Imorgon blir det fara till Uddevalla, 2 födelsedagar som ska firas både R och E. Ska bli skojigt! Sen är det full arbetsvecka där jag inte kommer ha tid för varken sömnad eller bloggande.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar