Leelou Blogs

Nationella Kviltningsdagen

är det idag, så GRATTIS till oss alla kviltare i världen! Må vi få sytt mycket och klappa många tyger, för jag gissar att vi inte få så många presenter av våra respektive eller familj denna underbara dag (om man inte har födelsedag då... ;)).

Idag ska jag få åka till A och sitta och sy med henne, S och B. Det ska bli skoj, eftersom jag inte kunde åka nånstans förra helgen. Jag har bestämt mig för att sitta och göra broderier på en bom jag hållit på med rätt länge nu. En sån broderibom i taget... har två till som ligger till sig.
Det kan ju bli lättare när man väl kommer till skott... jag är just nu rätt seg på det!

Snart är det läge för en syhelg och till den håller jag på att planera vad jag kan ta med. Skär till en del och packer ner. Sen är ju frågan hur mycket man hinner en lång helg.... åh, vad jag längtar!!!

Ha nu en skön dag med det du älskar mest!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar