Leelou Blogs

Regnig lördag

Idag har jag valt att vara hemma istället för att åka till mina kära syvänner i Skepplanda. Planen är att idag få vår häck nedklippt till 10 cm, för att då kunna skjuta iväg och bli större och kraftigare. Hittills har det öst ner regn och knappt varit plusgrader så jag har inte kommit ut än, som tur är har klockan inte hunnit springa iväg så fasligt fort.

Igår hade jag en härlig dag på köpcentrum nära jobbet. Tog mig en shopping em. Kom hem med många nya blusar och toppar, bh-ar och en tröja till käre maken. Kände mig mycket nöjd efteråt. Det är nämligen dags att få bort massor gamla toppar och blusar i garderoben som är för små. Det är ju aldrig kul när garderoben krymper... för inte kan det vara jag som växer... fniss..Mer en känsla av att de gör storlekarna mindre...

Dags att ta itu andra uppgifter i hemmet, som röja i frysen, dammsuga och tvätta. Ha en skön lördag, njut av att sitta inne och kika ut på regnet... kommer jag göra en stund till iaf..
Susanne

1 kommentar:

  1. Det är skönt att göra lite fynd ibland!
    Jag har det motsatta problemet, allt är för stort i garderoben! :)

    Hoppas du får en härlig dag!! <3

    SvaraRadera