Leelou Blogs

1a maj välkommen.....


Idag har jag fått sytt en kasse till min farmor. Mönstret hittade jag HÄR.

Sen blev jag klar med bomblocket för maj. Double Aster heter den.

Sen har vi, maken och jag varit duktiga i trädgården en stund på eftermiddagen. På förmiddagen var vi och handlade jord, växter och fröer. Jag har nu sått lite fröer, satt potatis och maken har kört vertikalskäraren över halva gräsmattan.

Nu ska jag unna mig att kvilta vidare i mitt syrum, för dagen har blivit riktigt bra. Imorgon far jag med min syster upp till Värmland och hälsar på farmor och faster. Då kommer farmor får sin kasse, som jag hoppas att hon kommer uppskatta.
Tjingeling!
Susanne

2 kommentarer:

  1. Det var mycket som ni hunnit med! Har sparat mönstret till väskan, den var väldigt söt.

    SvaraRadera
  2. En jättefin kasse. Och tack för länken den ska jag spara.

    SvaraRadera