Leelou Blogs

Konserter

man kan leva länge på... jag är fortfarande kvar på Konserthuset från i tisdags... Det var så underbart....
här får ni ytterligare en skön låt av Melody Gardot. Hoppas ni gillar henne lika mycket som jag!

Annars har jag idag varit runt huset och kikat på där jag sådde hemliga-fröerna. Det verkar komma nåt litet, måste dock vänta ett par dagar till för att vara helt säker. Frosten fortsatte ju flera nätter efter jag sått... Kanske därför man bara är en glad amatör på trädgård!
Jag beställde pelargoner från Odla.nu, som kom igår. De planterade jag på kvällen.

Helgen innehåller en del sömnad. Jag ska iväg båda dagarna, men funderar på att bara ta med min sticheries.... så de blir klara nångång!! I min symaskin hemma ligger ett monster och håller på att bli kviltat...
Ha nu alla en skön fredagskväll!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar