Leelou Blogs

Sydag med lärdom

idag har jag fått lära mig sy franska knutar och kontinental knutar (tror det heter så). Jag kom vidare på min Journey of a Quilter... har hållit på länge nu och det är just broderandet som tar tid. Fick många bra tips av både L ovch V. Glada tillrop kom från övriga vilket gjorde det enklare!!

När jag kom hem lyckades jag övertala mig själv för en löptur, vilket jag gjorde. Ingen lång men ändock den första för iår... ska ju börja nånstans.
Jag har även hunnit med ytterligare rad på min mjäkiga... så nu är det 2,5 kvar innan jag ska komma på en bra ide till bården.

Ikväll kan jag rekommendera Melody Gardot, det är en konsert på svt 2, kl 21.... Ska bänka mig fast jag var och lyssnade på henne i tisdags och har så gjort på youtube och skiva här hemma sen dess.... underbart!! tycker iaf jag.

Nu ska jag unna mig ett glas med citronlikör som min man gjort själv.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar