Leelou Blogs

Utlovat och klart

En tisdag som är regning och trist. Det är mycket på jobbet just nu så jag är oerhört trött ser framemot att få vara ledig nästa vecka... Då ska det bli sya av... en hel vecka!! Underbart!

Berättade att jag fick en bunt med fq (fat quaters) av mina vänner när de var på Kärringrally förra veckan. Jag kom inte ifrån jobbet som jag önskade utan fick jobba... Men vänner är bäst, och ännu bättre blir de när man får en sån här bunt med tyger:

TACK!!!!!!!!!!!!

Sen har jag just ikväll även blivit klar med kantremsan på min Karamellkvilt. Jag började på den i november när jag var på mitt förra QuiltCamp. Den kommer att få vara ute på min snart inköpta vita soffa, som ska stå på vårt trädäck.

Tyvärr har fotot vridit sig för det är egentligen taget på ett annat sätt. Den är gjord utifrån ett mönster av Lintottarna och jag har använt tygserien Clementine av Me and My Sister Design.
Rolig att göra!!
Nu ska jag börja röja i mitt syrum för att få med mig rätt säker på detta kommande QuiltCamp.
Kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar