Leelou Blogs

Intensiv helg

har det varit. Igår hade vi kalas för maken. Det damp ner 9 personer som inte meddelat att de skulle komma.... hektiskt värre blev det för mig att få ihop fika och sittplats för alla... jag som hade trott att det skulle gå lugnt till väga... Jaja... roligt blev det iaf även om jag knappt hämtat mig än.

Idag har jag varit hos en kompis och sytt. Jag blev klart med det jag tagit med mig.. otroligt! Det blev ett docktäcke som E ska få, vandrande block och bom-block. Kort kommer.

Tidigare i veckan har jag varit ute och tagit kort på blommorna som kommer. Det är helt underbart i rabatterna! Jag har dock inte fått laddat ur dem ur kameran än.. så de kommer något senare. Idag såg jag även att den andra av de hemliga fröbytena blommar... små yttepyttiga blå blommor... jättesöta!! passar perfekt där de kommer. Nu måste jag snart skriva till givaren och få namnen på de två som kommit upp, den sista tror jag är linblomster. Den brukar jag så varje år men i år fick jag inte köpt några fröer...

Dags att åtgärda kvällens middag!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar