Leelou Blogs

Nu var det ett tag sen

jag skrev här. Hela vecka har varit busy busy... jag har haft mycket med jobbet och försökt vara social med mina vänner. Inte så enkelt att få till tiden att greja och sy hemma då. Det jag under veckan dock har gjort är att klippa till mönstret till en tunika av Amy Butler. Tyget har jag inhandlat under förra veckan på Quiltstudion. Nu ska jag börja sy... hoppas på att få ihop den under helgen.

Igår var jag på after work med A, A, M och C. Det var mycket trevligt och en del rosé rann ner i strupen så idag när det var sydag så var körning inte på schemat. Därför har jag fått roa mig hemma. : ) Man kan inte få allt! Det hade varit skojigt att träffa de GG., men det får bli vid annat tillfälle.
Nu ropar tyg och symaskin på mig!
Ha en underbar kväll!
Susanne

1 kommentar:

  1. saknade Dig idag! A är skickebud med Din bok, tack för lånet. Kram Monica

    SvaraRadera