Leelou Blogs

Ny leksak

har jag skaffat mig och maken en likadan... Har ingen susning om hur jag ska kunna använda den fullt ut än men det kommer väl! Jag gillar den dock!

Det har varit tyst från mitt håll ett tag nu. Mycket har hänt och större delen av semestern är avklarad. Men innan den började hann jag iaf sy en del. Dock blev jag klar med min tunika under semestern. Mönstret är Amy Butler och även tyget har hon designat.

Det har varit en del goa människor här på besök, bla min farmor B, familjen E från Finspång och lilla A. Med familjen E och lilla A har vi varit på Liseberg.

Sen gillar lilla A Pippi väldigt mycket så en dag blev det Pippi som var på besök.

En tråkig händelse har det också varit då en kär vän gått bort. Det är trist och tomt. Saknar henne. Det känns gott att alla vi i Goa Gummor gjort något gemensamt till henne och hennes familj.

Vi har hunnit med att göra saft och svartvinbärslikör. Maken har byggt skalet till en vedbod. Vi har ätit gott och haft det bra under vår semester. Dags att börja träna och komma tillbaka till vardagen. Maken började jobba idag... jag i nästa vecka.
Nu är det dags att göra annat...
Susane

1 kommentar:

  1. Tunikan blev fin-fin! Får man se den på vid tillfälle? På fredag kanske. Kram

    SvaraRadera