Leelou Blogs

Utflykter som ger mersmak

Igår var jag med vänner till Quiltköping... där träffade jag nya och gamla syvänner. Jätteskojigt! Fick ansikten på många fler dessutom.
Mina inköp blev många av bra ha saker men även garn och 2 par byxor!

Imorse blev jag så sugen på att börja på en ny stickning så sagt och gjort....
Det ska bli en tröja... härligt att sitta ute och sticka en sån här härlig dag!!
Tvättmaskin går och maken är iväg idag... Jag är med andra ord helt solo hemma just nu...
Här ska slappas!
Susanne

3 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Härlig blogg!

    Din stickning ser fin ut.....snygg färg på garnet.

    Just nu stickar jag pulsvärmare till min frusna dotter.
    Alltid lika uppskattat!

    Skön dag...eller hur?

    Ha det gott,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Fina inköp du gjort på quiltköping. Synd bara att man bor så långt allt roligt som händer i quiltvärlden.

    SvaraRadera
  3. Vilken otur att vi inte sågs! Men det blir kanske fler gånger!?! :-)

    SvaraRadera