Leelou Blogs

Redan söndag kväll...

Omskakande fredag blev det... jordbävning och tsunamin i Japan, dit min man skulle åka lördag morgon. Jag är innerligt glad att hans resa blev inställd. En sån fruktansvärd händelse igen på vår jord...

Här hemma i mitt lilla hus har det idag bakats kladdkakemuffins, hakade på ett event på Facebook. Har inte gjort det förut, maken tyckte de var smaskiga!Igår var jag på kurs och jag kom en bit på väg. Idag har jag fortsatt få ihop stratorna. Ska skära ner dem till rätt storlek nu innan jag fortsätter att lägga pussel med dem.

Annat som blivit klart idag är utmaningen till Fegen. Skönt att få undan den. Jag är nöjd!!

Nu hägras det porterstek o potatisgratäng.
Susanne

2 kommentarer:

  1. Mums med kladdkakemuffins!! Jag skulle oxå...men men det får bli en annan dag!! Ditt kursprojekt ser lovande ut....
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. En liten hilsen fra Norge:
    Dine muffins ser gode ut. Deler du oppskriften / receptet?

    SvaraRadera