Leelou Blogs

Städat o fint



har jag numera i mitt vitrinskåp med tyger. Är riktigt nöjd, fast jag kan ju konstatera att jag ska nog inte behöva köpa mer tyg på rätt länge... om inte det behövs få klart nåt då förstås!!
På skärbordet åkte ett nytt projekt fram... det är underbart att ha ett "rent" skärbord... utan så mycket som hamnar där... det ligger numera på sybordet... så det får ni inte se :o) kanske när jag fått röjt där med!!I helgen har jag besök av syster och systerdotter. Alltid lika mysigt! Även om det blir mindre sya så blir det mera stickat! Igår började jag på en ny sjal... provar att sticka med två garner samtidigt, vilket gör sjal varm och skönt när den blir klar!

Dags att inta kökstjänst!
Susanne

6 kommentarer:

  1. Så härligt skåp. Att kunna se tygerna genom glaset kan ju inspirera mer än mitt som ligger i en garderob.
    Men när jag har projekt på gång o letar tyger är jag rätt glad att jag kan stänga...
    Helena

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt tygskåp du har, men det finns ju plats för mycket mer där i... ;o) Visst är det en härlig känsla när syrumet är städat och i ordning! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Härligt skåp och vilken bra översikt du får. Kram jenny

    SvaraRadera
  4. Härligt med ett nystädat syrum. I mitt är det ganska rörigt nu - kreativt kaos :)

    SvaraRadera
  5. Det är så härligt när man städat syrummet och får plocka fram nya projekt.

    SvaraRadera
  6. En sån härlig ordning i ditt fina tygskåp! Kram Katarina

    SvaraRadera