Leelou Blogs

Klematis, spets och pion.

Äntligen har jag fått klart en löpare...Tygerna är köpta på Tyger o Ting i Burseryd när jag var på syhelg i Fegen. Mönstret finns i tidningen Fat Quarter, och är också från Tyger o ting.

Har även fått sytt på spets på en sjal jag stickade klart i början av året. Spetsen köpte jag hos Anna i Butik Annalunda i januari eller februari.... mycket nöjd.sjalen är stickad i ett alpacka garn som jag haft i massor av år... nära 20 tror jag...

På bröllopsdagen gav jag maken en bukett med Pioner... vacker blomma tycker jag! Så den var nog till oss båda helt enkelt!Nu ska jag fortsätta med handsömnad på nästa löpare.
Tjinixen!
Susanne

3 kommentarer:

  1. Fina arbeten och vackra blommor!
    Grattis på bröllopsdagen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg duk, så fint det blev med spetskanten på sjalen.

    Kram

    SvaraRadera