Leelou Blogs

Rapport kommer här...

Tänk att tiden kan gå så fort.... kan inte fatta att jag redan har jobbat i 2 veckor efter semestern. Det var mycket skönt med 3 dagars konferens i veckan, med mycket matnyttigt för jobbet och en hel del inspiration för fortsatt jobb!

Igår fick jag kviltat klart min "kakelkvilt", den är gjord på en rulle som jag vann av Ilda 2009. The Objekt of Desire, heter tygserien på honeybunnen som kom. Hittade ett annorlunda tyg att kombinera ihop med. Detta blev iaf resultatet:
Jag har även kviltat en schnibble klart. Det gjorde jag en lördag när det regnade hela dagen, och inget annat pockade på min uppmärksamhet! :) Tagalong heter mönstret. Har sytt av tygserien Plume och kominerat ihop med en fq vit som jag hade hemma.Jag har även hunnit fylla år och då fick jag treliga presenter. En härva garn Jitterbugoch en Balipop
Jag var iväg med Monica och Annika på en liten tripp i augusti. Ni kan läsa om våra äventyr i deras bloggar. :D De är snabba på att få saker gjorda mot mig för tillfället.

Nu ska jag ta ut Valnötsbröden ur ugnen så jag kan åk aoch handla. Sen ska jag börja kvilta på min blåa kvilt i Regnbågsutmaningen.
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar