Leelou Blogs

Nya året har startat så där...

igår blev jag krasslig med ont i halsen, idag är jag än värre så jag är hemma och ska kurera mig....
Medan jag väntar på att få druckit en del te så ska jag strax gå och kojsa igen.

Tanken är att vi ska fara till vänner och gratulera på födelsedagen men det får nog vänta! Hon ska dock få en present som är klar... blev härom dagen. Det är min gula kvilt i Regnbågskviltar. Här kan ni kika på mera!!Mönstret har jag fått inspiration av någon blogg på nätet. Hittar den inte nu. Återkommer om jag kommer på det. Jag har valt att ha fleece på baksidan så det blir en myskvilt att ha i soffan.

Jag har i veckan fått årets första tygleverans. Har planer på att sy ett förkläde till min systerdotter som hon ska få när hon fyller år tillsammans med en bok om bak och baksaker. Så jag vet att man kan få gott fika när man hälsar på ;o)Jag håller även på med min kofta med volanger, har nu fått ihop volang 2 till nr 1. Det ser bra ut än så länge!Dags att koja och hoppas på att jag blir bättre SNART!
Tjinixen
Susanne

2 kommentarer:

  1. Är det koftan från stickmagasinet? Den är assnygg och jag skulle också vilja sticka den, men gud - har jag verkligen tålamod till en sån?

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu har Yarnmadness äntligen lagt upp en bild på paketet från dig. Hon hade fifflat bort info om vem du var, så jag berättade att det var du! :)

    SvaraRadera