Leelou Blogs

Nytt År och nya möjligheter

Det känns kanonbra med ett nytt år! Helgerna har varit sköna och det är nästan så det ska bli spännande att åka till jobbet imorgon efter att ha varit ledig i 1,5 vecka.
Jag har fått massage och blivit mycket bättre, men behöver en naprapat som kan ta bort en låsning i ryggen. Men det är på rätt väg. Skönt tycker jag.

Annat skoj med detta år är att jag hoppas på att sticka ett par sockar i månaden. Igår började jag på en mysteriestickning av sockar. Har fått första ledtråden klar. Jag håller dessutom på med en teststickning av ett par sockar som jag tror kommer bli ytterligare favoriter.

Under min ledighet har jag inte fått sytt någonting alls, men idag fick jag på kantremsa på 4 muggmattor som jag borde ha gjort klar i höstas men inte orkat pga olika anledningar. Men nu sitter de där de ska och ska sys ned för hand.

Har märkt att min telefon inte gör som jag vill längre så det är snart dags för en ny.. suck.. nytt att lära och jag som är så oteknisk och ointresserad. Jag får hoppas att det blir bra. Min KM är toppen där för han letar efter ett bra alternativ åt mig så det slipper jag själv.... bara färg och det kan ju vara helt klart lättare.

Avslutar med en bild av mig o mina sötnosar taget på julafton innan julklappsutdelningen.
God fortsättning önskar jag er alla som läser här.
Susanne

1 kommentar:

  1. Visst känns det lite pirrigt med ett nytt alldeles okänt år framför fötterna.... Hoppas du får ordning på ryggen och att får fatt i en telefon att trivas med ;)
    Kram Lizzan

    SvaraRadera