Leelou Blogs

Dags att summera och sätta nya mål

Det är otroligt vad fort detta år 2012 har gått. Ja det är ju fortfarande ett par dagar kvar men ändå... snart dags för ett nytt år.
Jag har redan satt upp lite mål för nästa år och det känns bra. Fast inga som gäller sömnad eller stickning, det får bli som det blir ändå!

Julen har varit skön och slapp. Träffat släkt, slöat med en stickning i soffan och ätit god mat. Klar har jag blivit med några saker som en sjal, som ska ges bort, dock behöver den blockas innan den skickas iväg. Jag har även fått klart en mössa och stickat om en annan mössa.

Nu kan jag äntligen visa överkastet jag gjort till min syster och hennes sambo, som de fick i julklapp. De hade redan planer på att skaffa nya sängar till sig så då blir täcket pricken över i...

Till systerdöttrar o bytesvän har jag sytt Hello-Kitty förvaringar:
och till andra bytesvänner har jag sytt dessa förvaringar:

Nu ska jag återgå till röjning i syrummet och hoppas på att få start symaskin imorgon utan alltför mycket värk i nacken. Fast jag ska få massage imorgon, akut tid... Tack för att sånt finns!! :D
Tjingeling!
Susanne

4 kommentarer:

  1. Ditt överkast du sytt är bara hur fint som helst...var rädd om dig ,,och hoppas du får en bra hjälp imorgon!!KRAM

    SvaraRadera
  2. Ett makalöst arbete med ett mycket vackert överkast som Du har sytt. Jag anar att det ligger många timmars arbete bakom denna fina quilt! Alla Dina toalettväskor är så snygga, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Kvilten är bara så snygg, förvaringarna jättefina!

    SvaraRadera
  4. Vad fina förvaringar du sytt.Ditt år måste ha varit helt fantastiskt, med det du upplevt.
    Tänkte faktiskt på dig igår för jag kikar på tidningen och tänker på vad jag ska göra av den.

    SvaraRadera