Leelou Blogs

Fröerna har kommit

äntligen! Som jag har väntat, men den som väntar på nåt gott... Det ska bli så spännande. D har skickat 3 olika sorter så nu måste jag ta en tur ut på mina små ägor och fundera på vart jag ska så dem... Detta ska bli så spännande!!

Annars har jag haft fullt upp i helgen med mina små systerdöttrar som varit på besök. Det har inte funnits tid till varken ta kort eller pyssla. Däremot hade vi en stund där vi målade naglarna och använde plattången för att bli fina. Lagom dos.

Kan inte begripa hur fort tiden kan gå. Har planterat om mina tomatplantor och även basilikan till större krukor. Jag håller tummarna för att detta ska bli bra i år! Ska under veckan även köra förbi och inhandla massa planteringsjord och några klängväxter som ska pryda spaljeerna som maken bygger.
Nu kan värmen och sommaren komma!! LÄNGTAR!!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar