Leelou Blogs

Oj vad tiden går fort

Det har redan gått över en vecka sedan jag skrev nåt här. I helgen var jag på syhelg och fick mycket sytt: 2 necessärer, 2 små kassar, sydd klart toppen Gemkvilten tillsammans med R, började med en Schnibble (min tredje) och en kvilt med en jellyroll ur Lintottarnas bok. Känner mig nöjd med hela helgen. Sen är det ju alltid kul att träffa andra likasinnade, skratta, ge inspiration och ha det gott!

Veckan i övrigt har varit fullt upp med att greja och dona i syrummet. Har äntligen hittat ett system som jag känner mig nöjd med iaf så här långt. Jag har sytt en del också, fortsatt med Schnibblen och PWS-blocken. Nu är alla 8 blocken klara. Väntar på hur vi ska sy ihop dem.

Jag väntar också ivrigt på att få lite fröer i lådan, ska bli spännande att se vad som kommer upp när man sår dem... Mina andra fröer har blivit små yttepytteplantor. Behöver plantera om dem i helgen.
Helgen ska bli skoj då vi ska få ha de små busiga änglarna A och E. Hämtar dem imorgon efter jobbet... Mysigt ska det bli!
Ha en skön kväll!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar