Leelou Blogs

Så var det PÅSK

Hur i hela friden har det kunnat bli april redan! Jag tycker det går alldeles för fort, skönt är iaf att våren är på gång. Har visat mina snödroppar, men även tulpaner och påskliljor visar små uppväxter, för att inte tala om krokus!! Det är ju ljuvligt!!
Idag ska vi, maken och jag, hjälpa kompisar att flytta. hoppas på att regnet lugnar sig tills det är läge att börja bära. Annars kommer jag nog mest vistas i mitt syrum idag, sy bom-block och fortsätta med utmaningen jag började på i söndags. Av 30 block har jag fått till 14. Skurit till ytterligare 6 block. Det går fort att sy dem och roligt har jag haft de senaste kvällarna när jag haft A över msn och tjatat med henne samtidigt! Det gör ju att vi syr tillsammans nästan jämt!! Fast denna veckan har vi hållit på med utmaningen så då har vi inte kunnat visat varandra vad vi har sytt.... fast jag sydde blocket för bomen i GG igår. Bild kommer under dagen hoppas jag.
Nu vill jag önska GLAD PÅSK!!
Ät mycket ägg och godis!
/Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar