Leelou Blogs

Härlig tisdagskväll!

har jag haft idag. Varit med på Online stickcafe på Facebook och fått stickat klart bakstycketpå min tröja. Nu behöver jag införskaffa strumpstickor 5 för att fortsätta med ärmarna. Vilket angenämt bekymmer... kan ju behöva göra lite i syrummet också... där ligger jag lite efter med en del saker som BOM-block, vandrande block och kviltningar.

Sen har jag idag också postat min stickpåse för det bytet genom Stickamera. Ska bli spännande och höra om det föll i god jord. Modellen har jag filat på så den är enligt mina önskemål... men jag är ju inte nån avancerad inom stickning...
Nu väntar jag på att min kära mor ska ringa så jag imorgon kan fixa in en dag för spa för flickorna Nilsson.... mor, mina systrar och jag : D Härligt härligt!!
Susanne

2 kommentarer:

  1. Så härligt med en Spa dag med dina systrar.
    Jag saknar att ha min syster nära mig,man kan aldrig göra något spontant när man bor långt i från varandra.
    Kram
    /Syingrid

    SvaraRadera
  2. strunta i strumstickorna, kör på rundpinne sist. Tant Kofta hade ett smart trick för att fix det där med att stickorna blir för långa.
    kram Monica

    SvaraRadera