Leelou Blogs

Valsöndag

Jag tycker det går så fort numera.... För ett år sen var det Syfestival i Borås... då köpte jag garn till denna kofta... jag är ÄNTLIGEN inne på slutet...



Det känns oerhört skönt att det snart är klart. Då ska man bara hitta några knappar.

Jag har tidigare nämnt att jag gett bort en kvilt i doppresent. Det är min version av Ränderna...
Den fick Erick den 12 september 2010.

Annars har jag sytt klart stickpåsen för bytet så jag ska väl lägga den på lådan i veckan. Nu är det spännande och se vad som ramlar ner i min låda framöver...
Jag ska visa bild senare för jag vill ju inte avslöja än!!

Idag är det dessutom val, men jag valde att rösta innan så det klarade jag av redan i måndags. Så idag har det varit gräsklippning, löpning och stickning som varit på programmet...

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar