Leelou Blogs

Ombytlig tillvaro



Igår sov jag till klockan var 9... vilket händer väldigt sällan. Idag vaknade jag kl 4.15.

Så jag har klivit upp, har en brasa i kaminen, kaffe i koppen och radion på medan jag själv sitter i soffan och stickar.

Igår fick jag klart en av alla mina påbörjade schnibblar... A little bit of Country heter detta mönstret. Jag har ett glatt färgval på Charmsen Verna av Kate Spain.Sen har jag ju glömt att visa mitt hektiskt garninköp innan det blev nytt år... riktigt mumma!! Jag har planer för nästan allt!! :o)
Nu ska jag fortsätta sticka tills maken vaknar så vi kan röja ur kontorsrummet. Där ska det tapetseras i helgen. Om rummet är utröjt tidigt idag kan jag sätta mig i mitt syrum och få undan lite till. Har blivit lite inspirerad av olika bloggar om att göra om projektlistor. Vi får väl se.... egentligen skulle jag ha varit med de Goa och sytt hela dagen, men man får lida när man inte har gjort det man skulle innan.... jaja... vad är en bal på slottet??
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar