Leelou Blogs

Retligt

är det att jag fortfarande inte hittat min kamera. Nu blir jag riktigt bekymrad för den har inte funnits någonstans och efter att ha röjt massor i syrummet så är den fortfarande borta. Jag har ju en del att ta kort på och lägga upp... som lite bildbevis :o)

Idag har det varit en dag på skolbänken, det var en omställning att sitta still och lyssna en hel dag igen. Men det blir väl rutin igen, som det var i höstas.

Idag är det en tanke som går till Australien med det ovädret som härjar över dem. Vad är då lite regn över mig idag... inte mycket!
Susanne

2 kommentarer:

  1. Du får ta ett snack med Mucklorna så att de lämnar tillbaka kameran!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Tack för Positiva tankar!
    Ska inte gnälla över 20 blöta tassar idag, vi blåser inte bort. Ha en bra dag!

    SvaraRadera