Leelou Blogs

Shopping shopping...

oj vad tunn plånboken har blivit de senaste dagarna! Det har blivit en del shoppat.
I veckan var jag ner till Skåne i tjänsten, tog mig en titt in till Butik Annalunda och hittade en del mumma! Jag ska låna makens kamera senare och fota...

Idag har maken och jag varit in till vår lilla stad och.... vips hade jag flera kassar med mig hem med kläder av olika slag... härligt härligt! Det känns som om det var väldigt länge sen jag shoppat loss så!! Men det gör en varm i själen... nu ska det bara röjas plats i garderoben också...

Dags att fortsätta med röjet i syrummet, så det blir klart nån gång!
Tjingeling!
Susanne

1 kommentar:

  1. åh jaa vi har de kanon! Du får absolut boka in en helg med kusinen din snart :)
    tänk va roligt, jag hade ingen aning om att ni va kusiner förrän nu när Johanna berättade de i helgen. Världen är liten :)
    Ha de så gott o Johanna hälsar så mycket här oxå. Kramar

    SvaraRadera