Leelou Blogs

En härlig dag

har det varit idag! Jag har suttit hemma och jobbat. Fått undan det och sedan haft halva dagen ledig... så då blev min Lövsjal klar.
Den är stickad i TKs Summer Breeze. Mönstret blev som ett behov, bara ett varv till...

Sen kan man ju inte låta bli att börja på något nytt... fast inte sjal denna gång utan en liten tröja till mig. :) köpte garn och mönster på Torgstenen när jag var i Skåne sist. Trevlig shop med trevliga människor!!

Sen har jag fått klart toppen till min klematisduk och även fått mackat ihop den. Därtill så började jag att kvilta på Flätlöparen jag gjorde förra året i en sytillsammans-röj. Fast jag har haft så många som behövt kviltas innan att den kommit bort... fast nu så.. den var en av de 5 jag mackade härom dagen.

I brevlådan låg idag trevligheter: Sömnadsmagasinet och FatQuater. Mumma!!
Tjinixen!
Susanne

1 kommentar:

  1. Oj, vad imponerande!!!
    Snygg!!!
    Tror inte att jag är riktigt i den stickdivisionen!
    kram

    SvaraRadera