Leelou Blogs

Åter hemma


efter en underbar syvecka i Granby. Väl där visar det sig att jag fått med mig sladdar men glömt bort själva datorn, därav tystnaden. Här kommer en liten resumé istället!

Vi for upp sent på lördageftermiddag. På vägen passerade vi Ica MAxi så jag kunde hämta mitt paket från min Garn & Te-bytesvän Astrid. Tack för de härliga garnerna, kylskåpsmagneterna och teet!Under veckan blev det massor av nya projekt sydda... både av mig och 14 andra härliga symänniskor!! Har tagit massor av kort. Kan inte visa alla, för ni skulle tycka det vore urtrist men ska visa några.... :)

Jag fick börjat och klara toppar på den gula och oranga regnbågskviltarna. Därtill började jag på ett nytt block som så småningom blir ett överkast, tänkt som gåva när det är klart. Till vem är hemligt ;). Jag fick även sytt mig några nya förvaringar.På fredagkväll hade vi en sy-tillsammansEn härlig samling av muggpåsar!

Igår när jag kom hem, så fick jag smakat på det ljuvliga teet som jag plockade upp förra lördagen.
Idag har jag röjt i mitt syrum, satt upp min nya symaskin för att så småningom få sy på även här hemma.... vi har klurat på varandra under syveckan. Hoppas att vi båda är lika nöjda med varandra...jag är iaf nöjd!

Nu ska jag sätta på en kanna med te för jag ska få besök av kär vän, I och hennes son.
Vi hörs!
Susanne

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med sykollo,,både för kropp och själ!!Kram på dig

    SvaraRadera