Leelou Blogs

Alive and knitting

Har sedan jag börjat på Summer Shawl KAL bara stickat och stickat... det har varit för varmt i syrummet så där har jag bara varit in och vänt!
Igår var jag på stick-kväll hos C och hennes vänner i Skåne. Det är en så kul sysselsättning istället för att vara själv på ett hotellrum. Jag blev klar med min sjal. Ska blocka den under helgen och ta kort... jag är supernöjd och glad över den. Fort gick det och roligt dessutom!
Imorgon ska jag iväg på Kuvös-sya och har bestämt mig för att ta med handsömnad endast... vet inte vad jag ska göra annars, för det är mest kviltning som ligger i kö.... och stichery-bomen är ju snart ett evighetsporjekt! Dags att få undan den... kanske ska göra som Hanne och MayBritt gjorde förra året... lägga upp en plan på ett litet block i veckan... så blir den nog klar på ett nafs, iaf denna sommar!
Nu hägrar lite mat, ville mest kika in och säga hej!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar