Leelou Blogs

En härlig helg

har jag haft! Började den dock med huvudvärk, men sånt får ju inte hindra en alltför mycket... så iväg till V för en kuvös-sya blev det. Kom en bra bit på den broderade delen av en necessär jag håller på med.
Idag har jag varit förbi hos Lisa och stickat i hennes torpträdgård tillsammans med E och S. En ljuvlig stund var det! Kom ganska långt på min Peridot.
När jag kom hem var det dags för att baka en kaka inför jobbet imorgon. En chokladkaka fick det blev, receptet är från A. Mumsigt som den. Blockade även Cladonian. Jag har fortfarande att fästa trådar innan jag fotar den.
Sen har jag och maken grillat. Jag har fortsatt sticka... nu ska jag snart göra halsringningen... alltså snart klar... då får jag börja på något nytt!
Dags att slappa en stund innan det är dags för sängen...
2 veckor kvar innan semestern är här...
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar