Leelou Blogs

Väskan är packad

och lite till... tur A har stor bil så vi får plats med allt! Vi ska åka på sy-kollo igen. Det ska bli lika underbart som vanligt fast denna gång är jag mer trött än någonsin. Känns som om jag kommit in i fel snurr... kan inte sova som jag brukar och det känns märkligt konstigt. Har nu sovit riktigt kasst i 3 nätter på rad, det kan kanske bli 3 nätter per år... hm... jaja..

Innan jag far tänkte jag visa ytterligare en bild på sjalen Upanddown, som jag fått teststickat. Mönstret är av Kristina, (klicka på mönsternamnet så kommer du till hennes blogg)Den var rolig att sticka och den är jättefin! Min mamma blev glad för den.

Nu ska jag sticka några varv innan klockan ringer för att jag ska gå upp...
Jag kommer inte ha med datorn på mitt kollo så här kommer bli tyst i veckan, men jag hoppas att komma med rapport när jag är hemma igen :-)

Hörs!!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar