Leelou Blogs

Garnbyte...

som jag har hakat på genom Annelie..... skojigt att se vad det kan bli.
Här är svaren på frågorna från mig:

Vad har du för garnrelaterade drömprojekt? Jag har många drömprojekt mest försöker jag hitta det ultimata kjolen.

Vilket är ditt favoritgarn (märke eller material)? Jag gillar ull av olika sorter, bomull och silkesgarner.

Vilket garn gillar du verkligen inte? Gillar inte att sticka i akrylgarn.

Vad virkar/stickar/skapar du just nu i garnväg? Just nu håller jag på med en klänning, kofta, sockar och en tröja till min man.

Vad gör du helst med garn (t ex virka, sticka)? Tröjor, sjalar, koftor.

Vilka är dina favoritfärger? Jag gillar det mesta men inte rosa i någon form.

Vad gör du när du unnar dig det där lilla extra? Oj det var svårt... en lyxig choklad, vin och god mat. Ett dyrare garn eller ett urläckert tyg.

Vad dricker du helst? Så svårt att svara på... men gärna en kopp te eller gott kaffe. Ett glad rött är heller aldrig fel.

Vad äter du som smågott (t ex godis, choklad, torkad frukt, chips)? Jag gillar saltlakris, främst lotusbilar, hallonlakritsskallar, och mörk choklad.

Har du några allergier mot livsmedel? Jag är laktosintolerant och tål inte banan.

Har du något hantverk du är sugen på, men ännu inte vågat/hunnit testa? Jag skulle gärna vilja väva, har provat en gång men har inte tid eller utrymme för det numera...

Samlar du på något? Inget särskilt...

Har du någon annan blogg än den du angett i garnbytet, som kan ge din avsändare mer information? Nej, det räcker med en blogg... hinner ju knappt med den!

Finns det något ytterligare som din avsändare kan ha nytta av att veta? Jag är en inbiten sömmerska inom lappteknik.

Ser med spänning framemot vad detta ska bli... :-)
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar