Leelou Blogs

Lever...

fast man kan ju knappt tro´t. Jag har varit trött och hängig, det har tagit tid att repa sig till 100% efter krassligheten.
Jag har dock stickat lite när jag varit hemma och sytt lite grann... Kan inte visa allt men en del...

Min söta systerdotter E fyllde år tidigare i februari och jag bestämde mig för att sy ett förkläde, då hon visat intresse för bak...
Mönster har jag fått via beskrivning av G och Tygshoppen. Den var kul att göra.

Sockar har jag stickat till söta E också.Mönstret är från 365 saker du kan sticka. Garnet köpte från Garnasinne när hon hade öppningserbjudande. Hittar inte etiketten just nu men det är engelskt garn. Underbart att sticka i. Jag ska göra ett par till till söta A.

Jag har även fått sytt klart en väska, men den kan jag inte visa för den är för en utmaning i april. När den helgen är klar så kommer en bild! Jag syr även på vandrande block.

Sen kan jag berätta att det är saker på gång men det återkommer jag till en annan gång...
Nu ska jag återgå till Online stickcafe på Facebook... har ju annat att sticka klart...

Susanne

1 kommentar:

  1. Skönt att du lever ;o)
    Förklädet o sockorna blev säkert uppskattade och väskan blev man nyfiken på.

    Kram

    SvaraRadera