Leelou Blogs

Dags att visa sig lite

Nu har vi varit hemma i snart 4 veckor. Det tog tid att hitta dygnsrytmen för mig.
Det har varit lite aktivitet under dessa veckor dessutom!

Började med kusinträff i Karlstad hos bästa L. Där vi en dag tog en liten tripp till Alsters Herrgård, Fröding bodde där. Barnen lekte ute i trädgården medans vi vuxna kollade hantverk...


Sedan har KM o jag plockat o grejat här hemma... inga kort tagna.... Mycket som skulle packas upp o läggas in i skåp o lådor. En del har hivats o annat har fått annan plats.

Vi har haft lilla A på besök en vecka. Den veckan gjorde vi en hel del..... köpte o planterade plommonträd

paddlade kajak

badat
hade besök av kusin o moster (till A då)


pysslat
spelat

ätit gott!
och
bakat bullar, de minsta som någonsin gjorts tror jag... de har haft någon diameter på ca 4-5 cm. 


Stickat lite, bland annat blivit klar med Noro-koftan som jag tydligen inte fått på bild med kameran utan med telefonen... hm...
och surdegen Lusetröjan
 

 Sedan har jag anmält mig till lite olika swaps/byten, så då har jag stickat o sytt till dem. Så bilder när det har kommit fram!
Nu hoppas jag att det inte ska ta lika lång tid innan jag är här igen!
Susanne

1 kommentar:

  1. Vad mycket du hunnit med ,,jaja semester har du ju haft ett tag,,så det är kanske dax att sätta igång hemma igen..ha det gott i alla fall!!Kram

    SvaraRadera