Leelou Blogs

Inte mycket liv här inte

har verkligen försakat min tid att blogga. Det är annat som upptagit min tid. Jag har fullt upp med att få undan en stor hög med kviltar som ligger i en hög på golvet, färdig mackade. De ska bara börja kviltas. Ett täcke har jag snart klart, bara kantremsan kvar. Har fått kviltat en utmaning och min indigo i Regnbågskviltarna. Så sakta blir högen mindre, men tiden att skriva här är inte prioriterad....

Helgen i Stockholm var underbar. God mat, underbar musikal Dirty Dancing och en härlig helg med systrar o mor. Det är sällan vi hittar på något så när vi väl gör det så är det roligt. Denna gång blev det mest shopping på lördagen, regnet föll och våta blev vi, men nöjda med inköp o sällskap.

Just nu har jag fått influensa och ligger hemma. Ska se om jag kan orka göra något i syrummet eller få färdigt någon av stickningarna jag har på gång.

Hittade denna bild på nätet:
Nu ska jag ta mig en kopp te och lägga in mer ved i kaminen.
Tjinx
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar