Leelou Blogs

Kudde klar

Idag har jag fått klart det där sista på en kudde som legat alldeles för länge. Det tar dock sin tid att sy idag, för jag ligger hemma i influensa. Skönt dock att få undan lite småsömnad, om man får kalla det så. Denna kudde är även min Indigo, för Regnbågskviltar.

Sen kom jag på att jag har ju inte visat de härliga sockarna jag stickade åt en vän i ett byte. Roliga att göra så nu håller jag på med ett par till mig med. :o)

Sedan har jag börjat sy i dragkedjor i en del förvaringar, som jag började på när min vän A var här på en sydag. 2 av dem kommer bli julklappar till söta systerdöttrar, resten bra att ha för andra presenter vid tillfälle. Annat som jag inte kan visa på bild är att jag är klar med är utmaningen som ska med till Granby, Swoon. Den får visas i slutet av november. Även en annan julklapp är klar, som kan komma på bild efter jul.
Nu ska jag vila en längre stund i soffan igen...
Host o snörvel
Susanne

5 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Din kudde är jättefin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var härliga tyger Du har använt till Din kudde, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Du är redig du ,,trots sjukdom,,krya på dig och fortsätt sy ,,så fina grejer,,/kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin kudde i underbara färger! Jag älskar blått och det där var verkligen blått när det är som allra bäst.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Härliga, färgglada sockor!
    kram
    PS Hoppas Du är frisk nu.

    SvaraRadera