Leelou Blogs

Nytt försök

till att göra ett inlägg... försökte igår men se det gick inte...
Har ju haft en kanonskön helg! Lördagen tillbringades hos V på hennes "kuvös", tillsammans med lite andra goa gummor för att sy. Jag hade huvudvärk och tog för enkelhetens skull med mig broderi... kom riktigt långt men det gick trögt och segt... men en vacker dag är det nog klart!

På söndagen for jag lite spontant till L och stickade i hennes torpträdgård tillsammans med E och S. Mycket trevligt. Fick nästan klart framstycket till mitt linne Peridot. När jag kom hem fortsatt jag och har nu börjat på monteringsdelen... UNDERBART!

Idag fick jag fäst trådarna i min Cladonia och fotograferat den. Nu ska jag bara hitta sladden för att ladda över korten... så det dröjer än en tid innan den finns här... sorry! Har idag även valt ut ett nytt projekt att ha med på tåget till Gävle imorgon. Det får bli en ny sjal, för det är enkelt att ta med...
tills dess får ni ha det så bra!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar